РЕЙТИНГ


До уваги студентів!

Тернопільський національний медичний університет

імені І.Я. Горбачевського МОЗ України

оголошує конкурс на звільнені місця за державним замовленням

для студентів 1 курсу факультету іноземних студентів

спеціальності «Медсестринство», освітня програма «Парамедик» (вступники 2022 року)

Студенти, які навчаються за кошти фізичних або юридичних осіб, мають право подати директору ННІ медсестринства:

- заяву на ім’я т.в.о. ректора університету щодо участі в конкурсі із зазначенням мотивації переводу;

- копії документів, що дають право на отримання соціальних пільг.

До участі в конкурсі не допускаються студенти, які порушили правила внутрішнього розпорядку.



Термін подачі документів – до 30.09.2022 р.




Шановні студенти!

У зв’язку з напруженням епідемічної ситуації та запровадженням  Постановою Кабінету Міністрів України №104, яка набрала чинності 24.02.2021 року, нових обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, навчання з 1 березня буде продовжуватися в дистанційній формі. Про перехід на  очну форму навчання буде повідомлено додатково після стабілізації епідемічної ситуації.

Деканат




17.09.2020

Тернопільський національний медичний університет

імені І.Я. Горбачевського МОЗ України

оголошує конкурс на вакантні місця за державним замовленням


- На 1 курсі факультету іноземних студентів, для вітчизняних студентів за спеціальністю 223 «Медсестринство», освітня програма «Сестринська справа» - 1 місце.

- На 1 курсі факультету іноземних студентів, для вітчизняних студентів за спеціальністю 223 «Медсестринство», освітня програма «Парамедик» - 2 місця.


Студенти, які навчаються за кошти фізичних або юридичних осіб, мають право подати декану факультету:


До участі в конкурсі не допускаються студенти, які порушили правила внутрішнього розпорядку.


Термін подачі документів – два тижні з дня опублікування оголошення (до 01.10.2020 р.)


Документи надсилати старшому інспектору деканату Василишин Марії Богданівні 

кур’єрською доставкою (Тернопіль, Майдан Волі,1, ННІ медсестринства), 

електронні скан-копії на e-mail: vasylyshynm@tdmu.edu.ua


*Примітка: за детальною інформацією телефонувати старшому інспектору деканату Василишин Марії Богданівні (0682466771)



Шановні студенти, батьки!

 

Початок навчання в онлайн-режимі для студентів 2-4 курсів є вимушеним у зв’язку з напруженою епідеміологічною ситуацією в регіоні. У випадку покращення епідеміологічної ситуації просимо бути готовим до переходу на аудиторне навчання. За тиждень до переходу на аудиторне навчання кожна група буде повідомлена працівниками деканату!

РЕКТОРАТ

  Відпрацювання пропущених практичних (семінарських) занять та лекцій.

Практичні (семінарські) заняття, пропущені без поважних причин мають бути відпрацьовані упродовж 2-х тижневого терміну від дати пропуску. До відпрацювання пропущених практичних занять без поважних причин з медико-біологічних дисциплін допускаються студенти, які мають квитанцію про оплату (згідно затверджених наказом ректора розрахунків години вартості відпрацювання пропущеного заняття, складеного планово-економічним відділом (подано нижче)).

Після двотижневого терміну відпрацювання пропущених занять без поважних причин здійснюється лише за окремим розпорядженням керівника ННІ медсестринства згідно заяви студента. (Зразки заяв наведені нижче)

 

Якщо ж практичні (семінарські) заняття пропущені з поважної причини, для їх відпрацювання студент повинен написати заяву на ім’я керівника ННІ медсестринства, просканувати її і разом з просканованою довідкою встановленої форми, що засвідчує причину пропуску, відправити в деканат інспекторам:

Ольга Йосипівна Гунчак gunchak@tdmu.edu.ua

Марія Богданівна Василишин vasylyshynm@tdmu.edu.ua

Після реєстрації Вашої заяви і довідки Вам буде надісланий дозвіл на відпрацювання.

 

Відпрацювання пропущених практичних (семінарських) занять здійснюється за попереднім записом студентів згідно затвердженого графіку відробок та чергування викладачів кафедри. Запис на відпрацювання  проводитися в системі АСУ. До одного викладача на відпрацювання пропущених занять може записатися не більше 12 студентів.

 

Бажаємо Вам і Вашим рідним бути здоровими. Бережіть себе.

 

З повагою

керівництво ННІ медсестринства


зразок заяви про відпрацювання з оплатою

зразок заяви про відпрацювання без оплати

Наказ про вартість відпрацювання


У ТНМУ призупинено навчальний процес

Відповідно до рішення позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Тернопільській облдержадміністрації, яке відбулося 11 березня 2020 року, в Тернопільському національному медичному університеті призупинено навчальний процес. Такі заходи вжито згідно з урядовими рішеннями, яких необхідно дотримуватись через загрозу епідемії коронавірусної інфекції в Україні та для недопущення поширення COVID-19. Деальніше у наказі ТНМУ.


Шановні студенти

НІІ медсестринства зі спеціальності «Парамедицина»!

Просимо Вас взяти участь у анонімному онлайн-анкетуванні щодо оцінки якості освітнього процесу з дисциплін, вивчення яких завершується у весняному семестрі 2019/2020 навчального року. Анкети будуть розміщені на сторінці дисципліни в системі Moodle. Анкетування розпочнеться за 5 днів до завершення семестру та буде тривати 10 днів. 

З повагою,

відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.

Оголошення!

Переглянути розклад занять студенти можуть на порталі asu.tdmu.ua, без авторизації. Вхід на портал можливий з головної сторінки університету з вкладки «Студенту» – «Розклад занять в системі АСУ», або з головної сторінки університету – верхній правий куток, вкладка – «Розклад в АСУ».  

З початку навчального семестру будуть доступні й інші сервіси на порталі та мобільному додатку . Очікуйте подальших інструкцій на сайті університету та на порталі АСУ.

  Адміністрація

ННІ медсестринства

 

Для відпрацювання пропущених занять необхідно пред’явити викладачу студентський квиток (або довідку з деканату із вклеєною фотокарткою).


Студентам, бажаючим відвідувати новий тренажерний зал, необхідно звернутися в деканат для виготовлення пластикової карточки контролю доступу.